pondělí 9. listopadu 2009

Napsáno životem: Bojím se květáku

Novinky.cz opět obohacují náš život pomocí hodnotné, poučné a vzrušující story: "Lachanofóbií, která se projevuje strachem ze zeleniny, trpí 22letá studentka Vicki Larrieuxová z britského Portsmouthu. Uvedl to deník The Daily Telegraph.
"Vždycky jsem měla iracionální strach ze zeleniny, jako dítě jsem opravdu šílela při pouhém pohledu na kousek květáku, kedlubny či cibule. Když jsem dospívala, uvědomila jsem si, že nemám obyčejnou nechuť k zelenině, ale že to může být skutečná fóbie," uvedla Larrieuxová. "Začala jsem panikařit, zpotila jsem se a tepová frekvence se prudce zvýšila. Mám z ní opravdu hrůzu," dodala. "
Ano, slečna to musí mít v životě opravdu těžké. Nejenže je téměř vyřazena z běžného života, ale je znatelně ochuzena i o život kulturní, nemůže například navštěvovat koncerty tohoto tělesa:


Žádné komentáře:

Okomentovat