pátek 18. prosince 2009

Štastné a veselé

Už dlouho jsem nepřispěla svým Troškou do mlýna, takže tímto příspěvkem se to snažím vyžehlit.
Bohužel hrůznost videja, které bude následovat, naprosto přebila jakýkoliv můj cynismus, smysl pro ironii, sarkasmus, nadsázku, dokonce i humor, takže komentář, popř. názor si na to musíte udělat každý sám (v případě, že to bude něco vtipného, si představujte, že jsem to řekla já:-))) Upozorňuju, že je to jen pro velmi silné povahy, takže se ujistěte, že v blízkosti nejsou žádné děti, nemocní, těhotné, důchodci, či jiní lidé, u nichž by mohl hrozit předčasný odchod/příchod na tento svět.
Nuže:
stále doufám, že se jedná o nějaký podivný druh videomontáže

5 komentářů:

  1. Funguje to. V první minutě a 51 vteřině jsem se udělal a po sobě hezky i uklidil. Díky za krásné video, plné optimismu, laskavosti a naděje v lepší zítřky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě myslím, že by to chtělo nějakou hezkou fotografii DH (http://jdem.cz/c9mx4), i když to by pak už nebylo takové překvapení ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. No právě. Svůj dárek si musí každý rozbalit sám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale uz vime, proc zacal David tak hrozne chlastat...

    OdpovědětVymazat