středa 22. dubna 2009

Do-pr-dele!

iDNES: "Frühlingová píše knihu, odtajní v ní zákulisí modelingu. Iva Frühlingová měla už delší dobu v hlavě nápad napsat knihu ze zákulisí modelingu, tedy z prostředí, které svého času dobře znala a do kterého se sem tam vrací. V současné době nápad realizuje a kniha s pracovním názvem Povídky modelek by měla vyjít v září. Zpěvačka dosud psala jen texty ke svým písničkám, na knihu se vrhla poprvé. Příběhy svých kolegyň, které různě odposlechla, nebo byla sama při nich, vypráví coby vypravěčka, jména dotyčných modelek ovšem z různých důvodů změnila. "V knize budou také moje příběhy a k nim se samozřejmě hlásím," říká zpěvačka, která prožívá velmi kreativní období."

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

5 komentářů:

  1. No já nevím, ale jsou i strašnější zprávy :) Teda myslím...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, jsou i horsi veci, treba bejt bodnutej...ackoli...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě přivádí na myšlenku vydat knihu, kterou jsem psal na gymplu. Dokument o 300 stranách :-). Kdyby se vyškrtaly sprosťárny, obscénnosti, tak by to byla taková hezká brožura. A jmenovat by se to mohlo Povídky z Michalovy jedné i občas druhé kapsy

    OdpovědětVymazat
  4. A ja mohu vydat sbirku svych smsek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A já mohu vydat sbírku našich omsek

    OdpovědětVymazat