pondělí 6. dubna 2009

Kozel zahradníkem?

Žil byl jednou jeden pes, který toho mnoho uměl. Uměl štěkat, uměl vrtět ocasem, přiběhl na zavolání a když měl zrovna dobrou náladu, předvedl pár triků. Třeba "sedni", "lehni", "dělej mrtvolu", nebo velmi oblíbené "posekej trávník".

Německý ovčák z Anglie dokáže posekat trávník

„Dokáže hrát i na klavír,“ tvrdí majitelé čtyřletého psa, kterého teď přihlásili do soutěže o britského nejtalentovanějšího zvířecího miláčka. Přehlídku pořádá organizace Ultimate Pet Show, která se snaží v celé Británii nalézt koně, co umějí zpívat, psy, co dokážou tančit, a kočky se schopností žonglovat.

Prosím vás, já jsem teda myslím poměrně hodně cynická, ale já nevím, není to už moc?

4 komentáře:

  1. Toz Ovce, Sysel a Gromušák jdou do souteze ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale když já mám u sekání trávy děsnou alergii... A nebudu ti lhát, ani se zpěvem na tom nejsem dvakrát růžově. Proti tomu psovi nemám nejmenší šanci:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Já se umím docela hezky vymrštit, ale nevím, zda je to soutěžní disciplína...

    OdpovědětVymazat
  4. vyborne - takze ukoly jsou jasne - Zuzka bude delat mrtvolku, Sysel se bude vymrstovat (mas porad jeste toho housera? :-)) a ja budu proskakovat horici obruci, strikovat a zpivat arii z Dona Giovanniho

    OdpovědětVymazat